• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Xiaomi Mi 7

  • Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een paar maand de batterij snel leeg en na vervangen hetzelfde euvel, heeft er nog een jaartje mee gedaan.

De P8 was gekocht maar nu een abbo met die Apple.

Maar ja, al die foons worden in China geproduceerd.

Effe iedereen laten schrikken, ik ben niet in het bezit van een mobieltje.:eek:
 
Effe iedereen laten schrikken, ik ben niet in het bezit van een mobieltje.:eek:

Mij laat je niet schrikken.
Ik vind dat smartphones verslavend werken op de gebruikers, die niet meer zonder dat apparaat door het leven kunnen!

Ik kreeg laatst op de stoep een flinke por in de rug.
Ik draai me om en daar staat er een vent met smarthone, die durfte te beweren, dat ik in de weg sta.
 
@Lange Pier
Respect man.
Heb je helemaal geen telefoon?
Of een goeie ouwe nokia die ik zelf ook erg leuk vind.
 
Lol, die ligt er wel maar zonder werkende sim kaart.

Is een reactie van toen ik nog werkte en met een mobieltje dag en nacht bereikbaar moest zijn, was niet fijn.

Al die debielen die overal en nergens dat ding in hun hand hebben, zoveel bijna ongelukken nu meegemaakt door die onnodige dingen, grrr.

Bezit wel een tablet maar zonder phone functies.
 
Ik ook, tegenwoordig moet je goed opletten als je in de auto rijdt, want ze slingeren en kijken niet uit. Ook ben jij als automobilist nog strafbaar ook als er wat gebruikt.
 
Bij mij in de familie zijn er ook slechte ervaringen opgedaan met Huawei telefoons. Deze komen er bij mij dus niet meer in.
 
Mijn broer had ook een Huawei voor ongeveer een half jaar. Daarna isie voor het eerst overgestapt naar iPhone en heb hem niet meer horen klagen. Alleen maar positiviteit.

Denk dat je Samsung en Apple een beetje kan vergelijken met de hele Playstation of Xbox discussie. Ieder heeft zijn eigen ervaring of voorkeuren bij de ene en de ander bij de ander. Of als je vanaf dag 1 een Playstation hebt koop je niet snel een Xbox.
Zo werkte het ook bij mij met iPhone, eerste smartphone die ik kocht was een iPhone, daarna niet meer anders gekocht aangezien ik weet dat iPhone goed werkt voor me.
 
Je hebt gelijk, want zo ben ik fan van Android. De beste telefoons omdat op te draaien zijn die van Google zelf. Maar ja, toen was ik al verknocht aan Samsung.
 
Denk dat je Samsung en Apple een beetje kan vergelijken met de hele Playstation of Xbox discussie. Ieder heeft zijn eigen ervaring of voorkeuren bij de ene en de ander bij de ander. .

Ik ben niet echt van de voorkeuren.
Heb altijd wel een Samsung gehad, maar dat kwam door de modellen die ze hadden.
Nu een Windows telefoon omdat die elke maand een update krijgt.
Wat de volgende telefoon wordt weet ik nog niet, wel 1 die regelmatig wordt bijgewerkt.
Want Android is mooi alleen bij de meeste merken zo lek als een mandje.
 
Dan moet je een telefoon nemen die door Google zelf is ontwikkeld. Die worden veel geupdate.
 
Dan moet je een telefoon nemen die door Google zelf is ontwikkeld. Die worden veel geupdate.

Elke smartphone met Stock Android - dus een pure Android versie - zoals die ook in de Google eigen smartphones zit, wordt vrijwel elke dag geupdated.
 
Dus mijn volgende telefoon wordt er 1 met Stock Android.
Of er moet in tussen weer een nieuwe Windows telefoon uitkomen.
 
Mijn moto z play is haast stock Android.
Er zit moto mods op wat er handig is en daar houd het bij op qua voor geïnstalleerde apps.
Ik krijg zeker maandelijks een update.
Ik ben nog nooit zo tevreden geweest met een smart phone..... Lekker een kale Android.
 
Ik ben nog nooit zo tevreden geweest met een smart phone..... Lekker een kale Android.

Dus er zitten dan ook minder standaard fabrieks apps op? (behalve van Google zelf)
Maar ik ga ook jou telefoon onthouden. mocht ik een ander nodig hebben.
 
Er zitten met uitzondering van moto mods geen extra apps op dus geen fratsen.
Dus eigenlijk hoe android hoort te zijn.
Alles wat je nodig hebt zit er op maar wel gewoon minimaal.
Ik kan me voorstellen als iemand Samsung gewend is zal zeggen....goh hier zit ook niks op.
Maar zo kan je in elk geval apps installeren die je zelf wil ipv welke de fabrikant wil.
 
Lenovo heeft al maanden geleden aangekondigd alle smartphones met stock-Android uit te gaan leveren - Motorolla is ook van Lenovo.
 
Er zitten met uitzondering van moto mods geen extra apps op dus geen fratsen.
Dus eigenlijk hoe android hoort te zijn.
Alles wat je nodig hebt zit er op maar wel gewoon minimaal.
Ik kan me voorstellen als iemand Samsung gewend is zal zeggen....goh hier zit ook niks op.
Maar zo kan je in elk geval apps installeren die je zelf wil ipv welke de fabrikant wil.

Ik ben wel Samsung gewent, maar vond er altijd teveel rommel opstaan, daarvan zette ik dan de meeste dingen van uit.
Dus hoe minder hoe beter :)
Ik heb liever zelf de keus in wat ik er op zet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan