• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Xiaomi Mi 7

  • Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
De Xiamo MI 7 wil het Samsung en Apple moeilijk gaan maken.

 
Dat is een mooie telefoon.
Maar ik vraag mij wel af of het hun gaat lukken, aangezien er veel Apple fans zijn en die stappen echt niet over.
Deze week ook weer honderden mensen die voor een winkel liggen te wachten of de nieuwe Apple.
 
Apple en Samsung zijn op dit moment redelijk dominant op de smartphone markt. Er moet wel iemand met een echt vernieuwend concept komen wil daar verandering in komen.
 
Voor mij geen Apple of Samsung puur uit principe.
Deze telefoon ziet er wel veelbelovend en mooi uit.
 
Als Xiamo ook regelmatig updates installeert wordt het wel interessant. Want dat doet Samsung bij veel telefoon niet of te weinig.
 
Xiamo opent in Madrid een eerste winkel in Europa en heel goed nieuws: de smartphones voor Europa worden voporalsnog met stock-Android geleverd.
 
Dan maar hopen dat hun de Android wel goed updaten. Want als je alleen dit jaar al kijkt wat er voor lekken zijn gevonden en gedicht.
 
Stock-Android krijgt vrijwel iedere dag updates van Google zelf.
 
Wat dacht je van deze voor de gamers onder ons:

Smartphone for Gamers - Razer Phone

Opzich wel een mooie telefoon, ik zelf heb altijd apple gehad, maar ben altijd wel in om iets nieuws te proberen. Helaas vind ik de prijs nogal hoog voor de Razer phone. En ben ik bang dat het flopt aangezien het hun eerste telefoon is.
 
Stock-Android krijgt vrijwel iedere dag updates van Google zelf.

Goed om te horen, mogelijk een goede optie voor als ik een andere telefoon nodig heb :)
 
Wat is floppen....
Samsung flopt ook met hun veel te dure note 7 en note 8.
 
Wat is floppen....
Samsung flopt ook met hun veel te dure note 7 en note 8.

Nouja dat aangezien Apple en Samsung eigenlijk het grootste aandeel hebben, Razer deze telefoon uitgeeft en het niet aan de verwachtingen zal voldoen en ze development ervan stop zetten. En het vol zit met kinderziektes aangezien het de eerste telefoon is die ze uitgeven.
 
Ze moeten ergens beginnen.
Hebben apple en Samsung ook gemoeten.
Hun eerste telefoons waren ook geen rozengeur en maneschijn.
 
Volgens mij is Hueawei toch ook nog niet lang bezig op de smartphone markt?
En die doet het ook goed, zonder al teveel problemen en kinderziektes.
 
Daar hoor je inderdaad weinig negatiefs over.
Ik heb zelf een moto z play en moet zeggen dat ik nog nooit zo'n fijne telefoon heb gehad die zo perfect werkt.
Ik kan echt niks verzinnen wat slecht is aan mijn telefoon al zou ik het willen.
Terwijl Motorola / lenovo ook niet super in de markt ligt.
 
Huawei - Wikipedia
Weer een naam die is veranderd.....

Zoonlief had er eentje maar was niet tevreden, nu weer een Apple, een Iphone 8.
 
Niet tevreden of te weinig status?
 
@cashje
Daaruit blijkt wel, dat je voor de tijd er niets over kunt zeggen.
Ik gebruik nu sinds een klein jaartje een Windows telefoon en
als ik toe ben aan een nieuwe telefoon, kijk ik mogelijk eens naar bovenstaand model.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan