• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Xp opnieuw installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja klopt, is het ook....
Zal dat eens gaan uitproberen, kijken of dat wél wil :p
 
Ik ook, anders weet ik 't echt niet meer...
Maar wat ik zo vreemd vind, ik heb er niks aan gedaan verder en normaal start ie windows zonder problemen, en ineens begint ie over het geheugen oid..
 
PAE is provided by Intel Pentium Pro (and above) CPUs - including all later Pentium-series processors except the 400 MHz bus versions of the Pentium M, as well as by other processors such as the AMD Athlon and later AMD processor models with similar or more advanced versions of the same architecture.

Bron
 
De melding die ik nu krijg bij het opstarten is: Nicht ausreichend systemressourcen, um die API abzuschließen
 
Thanks! Ga er direct mee aan de slag..
 
Ik dacht ik zet 't ff op stickje met Rufus.. maar moet echt op een dvd wil de Notebook 'm pakken...
Eerst maar ff achter stapel Dvd's aan!
 
Waarschijnlijk gaat het je niet lukken om een hedendaagse lichtgewicht Linux (die nog volop support krijgt) te installeren met een non-PAE processor.
En mocht Bodhi Linux lukken: ik vind het een draak van een distro die niet lekker werkt.
Het zou zonde zijn als je Linux interesse hierdoor volkomen in duigen zou vallen.
Wellicht toch maar een PC'tje zoeken met iets modernere hardware (2de hands bijvoorbeeld)?
 
Gek genoeg kon ik gisteravond ineens Windows 7 Starter installeren zonder problemen, via een Windows 7 installatie cd..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan