• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

XP Styling software

Polley

Verslaafd
Lid geworden
27 feb 2008
Berichten
9.144
Waarderingsscore
19
Hallo,

Ik ben opzoek naar software om Windows XP een andere stijl te geven. Deze software moet goed werken en gratis zijn.

Ik wil geen:
-Vista transformation pack want ik wil mijn XP er NIET als Vista uit laten zien.
-StyleXP want die heb ik geprobeerd en daarmee kan vrijwel niets
-Windowblinds, deze heb ik geprobeerd en werkt NIET

Hoe dan ook, in WindowBlinds zit een thema die ik heel mooi vind maar deze thema's kun je niet gebruiken zonder WindowBlinds.

Dus nu is mijn vraag: is er software waarmee ik WindowBlinds themes kan gebruiken of is er andere gratis software waarmee ik mijn xp mooi kan re-stylen?

Alvast bedankt!
 
Hallo,

Ik ben opzoek naar software om Windows XP een andere stijl te geven. Deze software moet goed werken en gratis zijn.

Ik wil geen:
-Vista transformation pack want ik wil mijn XP er NIET als Vista uit laten zien.
-StyleXP want die heb ik geprobeerd en daarmee kan vrijwel niets
-Windowblinds, deze heb ik geprobeerd en werkt NIET

Hoe dan ook, in WindowBlinds zit een thema die ik heel mooi vind maar deze thema's kun je niet gebruiken zonder WindowBlinds.

Dus nu is mijn vraag: is er software waarmee ik WindowBlinds themes kan gebruiken of is er andere gratis software waarmee ik mijn xp mooi kan re-stylen?

Alvast bedankt!

Ik weet niet of je hier nog iets aanhebt aangezien het al redelijk oud is
maar een berichtje kan nooit kwaad
download en installeer deze patch (start daarna opnieuw op!)

http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enhancements/SP3-UxTheme-Patcher.shtml

ga dan naar bv. 1 van deze vele sites
kies je themas eruit gaande van windows 7 tot vista tot echte kunstwerkjes!
http://customize.org/xpthemes

download ze
pak het .zip of .rar bestand uit in de map windows/resources/themes
klik dan op het bestandje dan op oke
en geniet
 
Alsjeblieft zeg... TS begint in 2008, een bijdehand geeft in 2010 antwoord en dan kom jij nog een keer in 2011...
 
Hmm... natuurlijk, die had ik moeten weten...

Ik snap alleen het nut niet van reageren op een topic van 3 jaar oud, tenzij het in de bar staat... Maar goed. Da's mijn mening.

Ik ga beter opletten :worship:
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan