• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

yahoo verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eva38

Vaak hier
Lid geworden
25 apr 2012
Berichten
674
Waarderingsscore
3
Ik wil yahoo verwijderen van mijn (pas in gebruik genomen) notebook zonder mijn yahoo-account te verliezen op mijn desktop.
Ik probeer al een paar dagen yahoo behoorlijk te installeren op het notebook maar bots op allerlei problemen zoals :
Je bent niet verbonden met internet alhoewel ik duidelijk wel verbonden ben
Je mail is niet gesynchroniseerd
Je instellingen zijn verouderd

Ik wil dus yahoo VOLLEDIG verwijderen van het notebook om dan helemaal van nul terug te beginnen. Met de gewone verwijdermethode via instellingen lukt het niet.

Weet iemand raad?
 
...Je bent niet verbonden met internet alhoewel ik duidelijk wel verbonden ben...

Inderdaad: de (internet)radio speelt vrolijk verder en Yahoo! Mail meldt: "Geen internetverbinding. Help." Bijna dagelijkse kost.
 
Dag aarie,
ik gebruik Edge.
Het is wel al gelukt om het account te verwijderen maar zodra ik het weer probeer in te stellen krijg ik dezelfde foutmeldingen. Het wachtwoord van de desktop werkt niet op de laptop want zeer vreemd is want je kan toch maar n wachtwoord hebben?
 
Hallo Eva,

Ja dat is wel vreemd, want ik neem aan dat je maar 1 account hebt?
Heb jij dan ook de toolbalk van Yahoo in Edge zitten?

--- Update ---

Was jij het trouwens niet die daar eerder ook al problemen mee had hier op het forum?
Een nieuw wachtwoord aanmaken was toe de oplossing. Want de beveiliging is op geschroefd sinds vorig jaar.
https://help.yahoo.com/kb/account/SLN27925.html?impressions=true
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dag aarie,

uiteindelijk is het in orde gekomen met mijn mail op de laptop.
Ik beschik over een zeer oud mailadres met @yahoo.co.uk en een recenter met yahoo.com. Ik heb de indruk dat die 2 adressen voor verwarring zorgden.
Dus desktop en laptop zijn nu in orde maar op mijn Android-tablet krijg ik niks van yahoo ingesteld. Mijn wachtwoord wordt altijd aangeduid als foutief en er is geen enkel aanbod om het te veranderen. Maar dit is niet echt een probleem want mails intikken op een tablet vond ik toch al vervelend.
Bedankt voor de hulp.
 
Hallo Eva,

Oke goed om te horen dat het toch gelukt is.
Als op de tablet toch niet prettig is en het voor jou dan toch geen probleem is, dan laten we dat zo.
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan