• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

You Tube converter

Status
Niet open voor verdere reacties.

HMO

Junior lid
Lid geworden
14 feb 2013
Berichten
54
Waarderingsscore
0
Hoi allen, weet iemand een betrouwbare You Tube converter waarmee ik een muziekvideo kan omzetten naar een MP3 file.
Bij de converters die ik tot nu toe heb gebruikt krijg ik regelmatig nepmeldingen over zgn fouten in windows en/of hinderlijke sites.
 
Hartelijk dank. Werkt prima.

Na de installatie kreeg ik een error :

The application was unable to start correctly (0xc0000142). Click OK to close the application.

Ondanks deze error werkt het programma goed.
 
Het lijkt erop dat het programma niet helemaal goed werkt.
Het zou kunnen dat er tijdens het installeren iets fout is gegaan.
Je zou het eens kunnen afwachten of anders eens verwijderen en dan even herinstalleren.
 
Dat kan idd online. Dat deed ik eerst ook maar dan komt er rommel op je af. Althans, dat gebeurt bij meerdere online converters. Kaspersky hield eea tegen.

Wat ik nu gebruik na de tip van Abraham werkt perfect en snel.
Wat de error betreft, die krijg ik alleen vlak na de installatie. Daarna niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan