• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Youtube afspeellijsten werken niet meer via chromecast

Status
Niet open voor verdere reacties.

songoku

Verdwaalde tuinkabouter
Lid geworden
12 sep 2005
Berichten
1.303
Waarderingsscore
0
Ik stream regelmatig youtube videos naar me tv vanuit me smarthpone en dan naar me google chromecast.
Ik maakte dan altijd gebruik van afspeellijsten door youtube gemaakt (bv mijn mix). Ging altijd goed.
Tot een paar dagen terug. Nu pakt ie wel het eerste liedje maar gaat vervolgens door naar een liedje dat niet in die lijst staat. Op me telefoon gaat die lijst wel goed.
Hoe kan dit?
 
Als ik kijk wanneer er een update is geweest dan zou dat dat enkele dagen geleden zijn -> Bijgewerkt 19 juli 2018
Is jou app ook al bijgewerkt en zo ja merkte jij dit probleem na de tijd pas op?
Want dan zou het kunnen dat de update iets heeft veranderd.
 
Is dan na de update ja. En mijne is up to date ja
 
Dan heeft de update een instelling veranderd.
Je kunt de komende dagen afwachten of het weer gaat werken, want er kunnen meer mensen last hebben van dit probleem. Je kunt eens een nieuwe afspeellijst maken en kijken of die wel goed werkt.
Of je kunt eens contact opnemen met het support team van Youtube en dan kijken of die een antwoord weten.
 
Een reset van de ChromeCast wil ook nog wel eens helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan