• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Youtube Opstart-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

aspaan

Gevestigd lid
Lid geworden
10 jul 2016
Berichten
297
Waarderingsscore
10
Hallo,
Ik werk met w7 en gebruik Firefox en Chrome als Internet Browsers
(Van beide gebruik ik de meest recentste versies)
Bij beide heb ik hetzelfde probleem, namelijk als ik via FF of Chrome: Youtube opstart
Youtube behoort dan met een Startscherm te komen met daaronder een aantal images(videos) te zien
Echter gelijk na het opstarten van Youtube zie ik een bijna blanco scherm, zonder deze images(videos)
pas na enkele seconden komt het goede Youtube-startscherm met wel zichtbare plaatjes
(Van beide heb ik een voorbeeld bijgesloten, het 1e scherm laat zien wat ik bedoel en het 2e geeft pas het juiste Youtube-Startscherm weer.
Iemand een idee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn?

Of: Is er een mogelijkheid om Youtube zo op te starten, dat ik die images(videos) uberhaupt niet krijg te zien
(dus alleen maar een kaal Yotube-Commando scherm?
Ik gebruik voor het Youtube opstarten de volgende URL: https://www.youtube.com/?gl=NL&hl=nl
 

Bijlagen

  • Fs Cap 01.jpg
    Fs Cap 01.jpg
    134,7 KB · Weergaven: 4
  • Fs Cap 02.jpg
    Fs Cap 02.jpg
    525,7 KB · Weergaven: 4
Hallo,

Hier werkt het wel gelijk via Chrome.
Is jou internet wel goed?
Haal anders eens even het modem van het stroom.
 
Bij mij doet hij dat ook, zowel in Firefox als in Chrome. Volgens mij is dat niks abnormaals. Het ligt vermoedelijk aan de internetsnelheid, hoe lang dat kale scherm duurt. Bij mij duurt het geen seconde.

Heeft Aarie misschien razendsnel internet?
 
Mijn Internet-snelheid is slechts 25 Mbit, het zou dus kunnen dat daar het probleem ligt
Bij een vorige Firefox versie (43.0) had ik die problemen niet, maar die versie was ook beduidend kleiner in software-omvang
 
maulem,
Overigens duurt het bij mij ook maximaal 1 a 2 seconden, niet langer
 
Download
51ec4de7e6926-MiniToolbox_Canned.png
MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

Farbar MiniToolBox gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start "MiniToolBox.exe" via dubbelklikken.
    • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: start "MiniToolBox.exe" via rechtsklik Als Administrator uitvoeren.
Vink de volgende onderdelen aan:
  • Flush DNS
  • Report IE Proxy Settings
  • Reset IE Proxy Settings
  • Report FF Proxy Settings
  • Reset FF Proxy Settings
  • List content of Hosts
  • List IP configuration
  • List Winsock Entries
  • List last 10 Event Viewer log
  • List Installed Programs
  • List Devices - Only Problems
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.
Notabene: indien "Reset FF Proxy Settings" gekozen is, dienen de gebruikte webbrowsers afgesloten te zijn!
 
Mijn Internet-snelheid is slechts 25 Mbit, het zou dus kunnen dat daar het probleem ligt

Dat moet snel genoeg zijn of heb jij een sneller abonnement?
 
Nee mijn snelheid is 25 mb (Speedtest.nl komt uit op ca 17 Mb werkelijk)
Het zou kunnen dat daar inderdaad het probleem ligt, alle overige sites die ik bezoek geven dit probleem niet.
Zelf videos bekijken/downloaden van andere sites gaan goeds.

Overigens: Abraham54: Dit soort onderzoek dat jij mij voorstelt gaat mij iets te ver, daar wordt het mij toch iets te ingewikkeld voor, bedankt evenzo.
 
Heb je het modem al eens van het stroom gehad?
De minitool box stelt niet veel voor hoor.
Dat kan iedereen gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan