• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Youtube reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.

glompie

Gewaardeerd
Lid geworden
28 aug 2008
Berichten
1.322
Waarderingsscore
6
Youtube vind het nodig om de reacties altijd te sorteren op "Beste reacties", da's eigenlijk waanzin, alsof hun algoritme dat kan bepalen voor mij, dus is er een manier om standaard de comments op "nieuwste" te zetten?
 
Youtube vind het nodig om de reacties altijd te sorteren op "Beste reacties", da's eigenlijk waanzin, alsof hun algoritme dat kan bepalen voor mij, dus is er een manier om standaard de comments op "nieuwste" te zetten?
Nee dat is niet mogelijk. Dat is geen "waanzin" en ja dat kan "hun algoritme" wel bepalen voor jou. Jij gebruikt een dienst van Google dus Google bepaalt hoe het werkt.
Als jij naar de Albert Heijn gaat bepaal jij toch ook niet wat daar in het assortiment te krijgen is?
 
Ik bepaal wel wat ik meeneem van de AH.

Google kan bepalen wat hen de beste reactie lijkt maar niet wat mij de beste reactie lijkt.
 
Ik bepaal wel wat ik meeneem van de AH.

Google kan bepalen wat hen de beste reactie lijkt maar niet wat mij de beste reactie lijkt.
Wat wil je nu zeggen? Albert Heijn bepaalt niet wat jij meeneemt.. Albert Heijn bepaalt wat er in hun winkel ligt.
Google bepaalt hoe hun diensten werken, jij niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan