Nieuws Youtube strike 1 = Totale ban

mabus

Junior lid
Screenshot from 2018-03-27 16-07-05.png

Zowaar geen 1 April grap, kreeg ik 1 april een ban van youtube.
Ik zou herhaalde malen gewaarschuwd zijn en daarom was mijn youtube opgeheven.
Nooit een waarschuwing gehad overigens.
Strike 1 kan dus het opdoeken van je youtube zijn.

Het lijkt me een bot die op de automaat kanalen verwijderd.

YouTube Support

Inbox

YouTube Accounts
Hello, We have received your account appeal and will get back to you as soon ...
1 apr.

YouTube Accounts <youtube-disputes+3beot0dwjmhx904@google.com>
2 apr.

aan mij

Hello,
We have re-reviewed your account and have concluded that it is not in violation of our Terms of Service. Therefore, we have unsuspended your account. This means your account is once again active and operational, and in good standing.
If you have forgotten your password, please visit this link to reset it:
http://www.youtube.com/account_recovery
Please do not respond to this email. Replies to this email will not be processed. Please refer to our Help Center for more information.
Sincerely,
The YouTube Team

...een verdwaalde kogel laten we maar zeggen, van Babe Ruth...STRIKE 1
Over en uit.

Abraham54

Administrator
Medewerker
Het is internationaal bekend waar YouTube mee bezig is - net zo als Facebook overigens.
Voor al "rechts getint" is het slachtoffer en kan het gebeuren dat je account van het ene op andere moment geslachtofferd wordt.

mabus

Junior lid
Heb je al melding gemaakt bij YouTube waarom het onterecht is?
Ja ja en youtube was het met me eens blijkbaar.
Ik heb toch alles weer terug (zie boven)
Youtube heeft me zelfs niet een strike gegeven.

Ik mocht een reactie geven als ik het niet eens was met hun beslissing.

Dus maakte ik een kopie van hun beschuldiging;

After review we determined that activity in your account violated our Community Guidelines, which prohibit spam, scams or commercially deceptive content (https://support.google.com/).

Mijn reactie was;
¨I did no such thing and would like to have my channel back¨.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

We'd like to inform you that due to repeated or severe violations of our Community Guidelines (https://www.youtube.com/t/) your YouTube account Dear Sweet Lord has been suspended.

After review we determined that activity in your account violated our Community Guidelines, which prohibit spam, scams or commercially deceptive content (https://support.google.com/).

Please be aware that you are prohibited from accessing, possessing or creating any other YouTube accounts. For more information about account terminations and how our Community Guidelines are enforced, please visit our Helper Center

If you would like to appeal the suspension, please submit this form.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leono

Gewaardeerd
Hallo Abraham,

Ik had het niet over de VVD, maar over "VVD-rechts". ("Gewoon/enigszins gematigd" rechts).

Dat bestaat in de Verenigde Staten wel degelijk en meer dan ons lief is.

Maar er is daar, en in de rest van de wereld, ook zoiets als "extreem-rechts". Dus vraag ik mij af welk type rechts Google volgens jou dan bestrijdt.

Als ze het gewone rechts bestrijden kunnen ze wel inpakken.

Bestrijden zij dan "extreem-rechts"? Dat lijkt mij niet meer dan normaal.

Abraham54

Administrator
Medewerker
Je weet hoe de verkiezing verleden in de USA zijn afgelopen en links in de USA kan dit nog steeds niet verkroppen.
Er is nu zelfs een aanklacht door de Democraten ingediend tegen Russia!

En weet je wel of niet dat Google pro Hillary was en is en tegen Trump was?
In ieder geval zijn de kampen ter linker zijde daar een strijd aangegaan tegen wat zij fake nieuws vinden.
Alles wat wat in hun ogen niet strookt met hun werkelijkheid proberen ze tegen te werken.

Onnoemelijk veel mensen hebben inmiddels gemerkt dat hun Twitter, Facebook en YouTube account waren opgeheven en velen hebben gemerkt dat ze er niks tegen kunnen doen.
Er zijn er zelfs die hun Google e-mail account zijn kwijtgeraakt!

Leono

Gewaardeerd
Dus, als ik je goed begrijp (maar dat is niet gemakkelijk), worden Trump-aanhangers verwijderd van Twitter, Facebook en YouTube, en zelfs Gmail?

Ik dacht toch dat juist Trump zo'n Twitteraar is? En volgers heeft hij toch ook nog (mag ik hopen voor hem)?

Bovenaan Onderaan