• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Youtube strike 1 = Totale ban

Status
Niet open voor verdere reacties.

mabus

NCF Lid
Lid geworden
14 dec 2017
Berichten
101
Waarderingsscore
7
Screenshot from 2018-03-27 16-07-05.png

Zowaar geen 1 April grap, kreeg ik 1 april een ban van youtube.
Ik zou herhaalde malen gewaarschuwd zijn en daarom was mijn youtube opgeheven.
Nooit een waarschuwing gehad overigens.
Strike 1 kan dus het opdoeken van je youtube zijn.

Het lijkt me een bot die op de automaat kanalen verwijderd.

YouTube Support


Inbox
profile_mask2.png

YouTube Accounts
Hello, We have received your account appeal and will get back to you as soon ...
1 apr.

profile_mask2.png

YouTube Accounts <youtube-disputes+3beot0dwjmhx904@google.com>
2 apr.

aan mij

Hello,
We have re-reviewed your account and have concluded that it is not in violation of our Terms of Service. Therefore, we have unsuspended your account. This means your account is once again active and operational, and in good standing.
If you have forgotten your password, please visit this link to reset it:
http://www.youtube.com/account_recovery
Please do not respond to this email. Replies to this email will not be processed. Please refer to our Help Center for more information.
Sincerely,
The YouTube Team


...een verdwaalde kogel laten we maar zeggen, van Babe Ruth...STRIKE 1
Over en uit.
 
Het is internationaal bekend waar YouTube mee bezig is - net zo als Facebook overigens.
Voor al "rechts getint" is het slachtoffer en kan het gebeuren dat je account van het ene op andere moment geslachtofferd wordt.
 
Heb je al melding gemaakt bij YouTube waarom het onterecht is?
 
Heb je al melding gemaakt bij YouTube waarom het onterecht is?

Ja ja en youtube was het met me eens blijkbaar.
Ik heb toch alles weer terug (zie boven)
Youtube heeft me zelfs niet een strike gegeven.

Ik mocht een reactie geven als ik het niet eens was met hun beslissing.

Dus maakte ik een kopie van hun beschuldiging;

After review we determined that activity in your account violated our Community Guidelines, which prohibit spam, scams or commercially deceptive content (https://support.google.com/).


Mijn reactie was;
¨I did no such thing and would like to have my channel back¨.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

We'd like to inform you that due to repeated or severe violations of our Community Guidelines (https://www.youtube.com/t/) your YouTube account Dear Sweet Lord has been suspended.

After review we determined that activity in your account violated our Community Guidelines, which prohibit spam, scams or commercially deceptive content (https://support.google.com/).

Please be aware that you are prohibited from accessing, possessing or creating any other YouTube accounts. For more information about account terminations and how our Community Guidelines are enforced, please visit our Helper Center

If you would like to appeal the suspension, please submit this form.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Hallo Abraham,

Ik had het niet over de VVD, maar over "VVD-rechts". ("Gewoon/enigszins gematigd" rechts).

Dat bestaat in de Verenigde Staten wel degelijk en meer dan ons lief is.

Maar er is daar, en in de rest van de wereld, ook zoiets als "extreem-rechts". Dus vraag ik mij af welk type rechts Google volgens jou dan bestrijdt.

Als ze het gewone rechts bestrijden kunnen ze wel inpakken.

Bestrijden zij dan "extreem-rechts"? Dat lijkt mij niet meer dan normaal.
 
Je weet hoe de verkiezing verleden in de USA zijn afgelopen en links in de USA kan dit nog steeds niet verkroppen.
Er is nu zelfs een aanklacht door de Democraten ingediend tegen Russia!

En weet je wel of niet dat Google pro Hillary was en is en tegen Trump was?
In ieder geval zijn de kampen ter linker zijde daar een strijd aangegaan tegen wat zij fake nieuws vinden.
Alles wat wat in hun ogen niet strookt met hun werkelijkheid proberen ze tegen te werken.

Onnoemelijk veel mensen hebben inmiddels gemerkt dat hun Twitter, Facebook en YouTube account waren opgeheven en velen hebben gemerkt dat ze er niks tegen kunnen doen.
Er zijn er zelfs die hun Google e-mail account zijn kwijtgeraakt!
 
Dus, als ik je goed begrijp (maar dat is niet gemakkelijk), worden Trump-aanhangers verwijderd van Twitter, Facebook en YouTube, en zelfs Gmail?

Ik dacht toch dat juist Trump zo'n Twitteraar is? En volgers heeft hij toch ook nog (mag ik hopen voor hem)?
 
Mooi dat je alles weer terug hebt.
 
Er zijn er zelfs die hun Google e-mail account zijn kwijtgeraakt!




Mijn gmail was eerder al eens onbruikbaar gemaakt, door google.
Terwijl ze mijn foto en ip al hadden, wilden ze mijn echte identiteit.
Pas nadat ik ze van Google telefonish gesproken had, had ik mijn eigen gmail weer.
Piedevrie@gmail.com werd niet geaccepteerd, PietdeVries@gmail.com wel.

Nu is mijn gmail geverifieerd, dat weer wel.
Maar ik vroeg daar niet om.
Ik was tevereden, al ruim 10 jaar.
Plots bedacht google dat mijn gmail geblokkeerd moest worden.
Echt weer die Amerikanen, altijd een pain in the *ss.

Je zou de stroom toevoer van Google in de Eemshaven in de war moeten schoppen laten.
Transformatorhuisje opblazen met ¨belleblaas-zeepsop¨ met acetyleen of waterstofgas.
Zodat ze ook voelen hoe het is niet bij je eigen data te kunnen.
Er zat geen woord van google tussen, al de data was van mij.

In de disclaimer stond geen woord over verplichte legitimatie en zolang je niet iedere eis die google had uitvoerde je Gmail onbereikbaar zou worden gemaakt.
 



Over je account XXXXXXXXX
We hebben een juridische klacht ontvangen naar aanleiding van je video. We hebben dit gecontroleerd. De video ? kan nu niet meer worden bekeken op de site(s) van YouTube in de volgende landen:
Austria, Belgium, Bulgaria, Switzerland, Czechia, Germany, Estonia, France, United Kingdom, French Guiana, Guadeloupe, Greece, Croatia, Hungary, Israel, Italy, Lithuania, Luxembourg, Latvia, Martinique, New Caledonia, Netherlands, French Polynesia, Poland, Saint Pierre and Miquelon, Reunion, Romania, Slovenia, Slovakia, French Southern Territories, Wallis and Futuna, Mayotte
YouTube blokkeert video's als dit noodzakelijk is om te voldoen aan plaatselijke wetgeving. Raadpleeg ons Helpcentrum-artikel over juridische klachten //support.google.com/youtube/answer/3001497?hl=nl.
Met vriendelijke groet,
Het YouTube-team


Ik mag zelfs in Nederland mijn vrije woord niet kwijt.
Plus heb een strike, voor een video die verwijderd is.
Ik denk, zet ik hem op vimeo en the archive.
Nergens meer te vinden.



Over je account:XXXXXXXXX
We hebben een juridische klacht ontvangen naar aanleiding van je video. We hebben dit gecontroleerd. De video ? kan nu niet meer worden bekeken op de site(s) van YouTube in de volgende landen:
Austria, Belgium, Bulgaria, Switzerland, Czechia, Germany, Estonia, France, United Kingdom, French Guiana, Guadeloupe, Greece, Croatia, Hungary, Israel, Italy, Lithuania, Luxembourg, Latvia, Martinique, New Caledonia, Netherlands, French Polynesia, Poland, Saint Pierre and Miquelon, Reunion, Romania, Slovenia, Slovakia, French Southern Territories, Wallis and Futuna, Mayotte
YouTube blokkeert video's als dit noodzakelijk is om te voldoen aan plaatselijke wetgeving. Raadpleeg ons Helpcentrum-artikel over juridische klachten //support.google.com/youtube/answer/3001497?hl=nl.
Met vriendelijke groet,
Het YouTube-team


 
Youtube only had to ask.

Met liefde had ik de video uit mezelf verwijderd.
Ik wou ook niet dat anderen de video zagen.
Vandaar dat ie op prive stond.

En beklag moet via een formulier op hun site.
Moet je maar weer net aan denken om er een screen shot van te maken.
In tegenstelling tot email is mijn verweer weg.
Opgestuurd en de reden is te licht bevonden om de strike op te heffen.

Weten we dat ook weer.
Prive en alleen voor jou te zien betekent,
youtube kijkt mee en geeft je een strike.
Niks prive alleen jij kan kijken.

Spionnen, gluiperige gluurders in mijn prive videos.
Tien tegen één dat als ik ze als openbaar op mijn kanaal had gezet,
dat niet meteen na 1 view de video verwijderd zou zijn.

Dan staat er dat ik 7 dagen de tijd heb om te bekijken wat ik fout gedaan heb.
Ik keek binnen 2,5 uur, max 3 uur. Even kijken hoe de video op prive was, of die ook zulk slecht geluid had.
Niet meer te zien.
Niks geen 7 dagen, nog geen 3 uren.

En ik ben het die hun regels overtreed?
Zelf kunnen ze er ook wat van.
 
54% van mijn kijkers uit Azië komt uit Israel.
En klagen dat ze doen.
Zelfs Nederland doet mee aan dit censuur circus.


Dit is alleen van de maand Juni nog maar.
Niet normaal meer.
Verschillende mensen schrijven dat ze van de ADL zijn en zeggen dat ik de video verwijderen moet. Of we Urge you...and we will be back in 48 hours.
Flauwe kul natuurlijk, want doe zelf al mijn eigen zaken met Youtube.
Als youtube er een waarschuwing voor zet of een leeftijdgrens op zet, OK. Het is hun kanaal.
Wat kan ik er tegen doen.
Maar een of andere drie lettergroep, daar heb ik bijvoorbaat al een dwarse tegenhouding voor paraat.

Ik kan klagen wat ik wil over intimidatie en vind 5 preciese kopies,
maar ald ze zich ADL noemen moden ze blijkbaar wel dreigspam versturen.
Meten met 2 maten heet dat.
 
Ik zag een video die niet kon worden gedownload.
De download tool-addon werkte gewoon niet.
Dus gebruik in screencst om toch een kopie te hebben.
Dat was de manier om het download verbot en verspreid voorkomeing maatregel te omzeilen.
Dus kijk in in mijn bestand wat Kazam 00000 ook alweer was.
Staat ie er niet meer tussen!
Kazam 00001 en 00002 en 00003 en 00004 etc allemaal wel nog gewoon te vinden, maar kazam 00000 was weg. Verdwenen uit mijn bestand.
Ik had al door dat men geen versreiding wenste, maar in mijn pc veranderingen aan brengen is verboden.
Ik heb geen idee hoe hier data over naar boven te krijgen.
Ik moet toch gewoon mijn eigenscreencast op vimeo of andere concurent kunnen zetten.
Als er wat weggehaald kan worden, kan er ook wat opgezet worden.
Ik heb al eens terreur wapen makelij handboek op mijn pc gevonden.
Hoe je een magnetron om moet bouwen om je buurman door de muren heen te bestralen.
Nadat ik de foto door google zoek had gehaald, zag ik dat de oorspronkelijke site wel weg was gehaald.
Met een foto van Petten en een platte grond van Schiphol had ik zo tegen 18 jaar aan kunnen kijken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan