• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Youtube Video Downloaden werkt niet meer

aspaan

Gevestigd lid
Lid geworden
10 jul 2016
Waarderingsscore
10
Hallo,

Ik werkte altijd met de Opera-browser en om Youtube videos te downloaden deed ik dit alijd met de Opera_extention:
Easy Youtube Video Downloader en dat werkte altijd perfect.
Sinds kort werkt dat niet meer en als ik op die manier een video download en die daarna wil afspelen, dan krijg ik altijd de volgende melding:
De volgende content is not available on this App, Watch this content on the latest version of Youtube
(Zie voor de mellding bijlage-1)

Ik heb wel een boodschap daarover gevonden en gezien dat Youtube e.e.a. heeft gewijzigd en in die melding staan ook wat alternatieven voor het Downloaden van Youtube-videos aangegeven, die melding is hier
te vinden: https://www.wikihow.com/Ways-to-Download-YouTube-Videos

Ik vraag me alleen af of er niet een simpele methode is die ook werkt, omdat ik die methodes die zijn aangegeven wel erg ingewikkeld zijn.

Heeft iemand suggesties daarvoor?

Bijlagen

• Fs Cap 0541.jpg
    Fs Cap 0541.jpg
    42 KB · Weergaven: 4

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan