• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies YOUTUBE

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfamale123

Vaak hier
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
677
Waarderingsscore
2
Hallo, ik heb nog enkele muziek cassette in mijn bezit en ik heb die naar mp3.
Nu kan ik sterven niet uploaden naar youtube omdat het in videoformaat moet zijn, dus een progje gedownload
genaamd FILMORA, maar dit is een proefversie en de video die ik op youtube geupload heeft een hele band (strook)
met reclame van het progje.Weet er iemand een goed progje om dit zonder reclame te doen?
Het mag desnoods een betalend progje zijn als je maar met overboeking kan betalen.

edit: heb met windows movie maker ook geprobeerd maar lukt ook niet en kate's video toolkit lukt het
ook niet.bedankt alvast
 
De vraag is niet helemaal helder. Je bedoelt een programma om video's te uploaden naar Youtube?
 
nee hij wilt een programma dat een mp3 voorziet van een filmpje aangezien je geen mp3 kunt uploaden naar YouTube ...je kan wel een video uploaden naar YouTube waarin dus dat mp3-tje verwerkt is .
 
nee hij wilt een programma dat een mp3 voorziet van een filmpje aangezien je geen mp3 kunt uploaden naar YouTube ...je kan wel een video uploaden naar YouTube waarin dus dat mp3-tje verwerkt is .
Inderdaad,sorry voor de vage beschrijving.
 
Voor mij is het duidelijk. Al kan ik je niet verder helpen daarmee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan