• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Ziet 2e GPU niet meer op Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

filmingdesigner

Nieuw lid
Lid geworden
3 okt 2018
Berichten
24
Waarderingsscore
0
Hi,

Mijn laptop ziet mijn tweede GPU niet meer.
Hij detecteerd hem helemaal niet meer.
Iemand een oplossing?

Groet Casper
 
Bedoel voedingsadapter, zonder die worden bij de meeste notebooks de dedicated videokaart uitgeschakeld.
 
Kun je wat specifieker zijn met hetgeen je bedoelt als je schrijft:

Mijn laptop ziet mijn tweede GPU niet meer.
Hij detecteert hem helemaal niet meer.


Bedoel je bijv. dat apparaatbeheer de GPU niet meer laat zien en zo ja, welke wordt niet getoond of.............?

Misschien kun je even in een volgend bericht een logje van Speccy bijvoegen?
 
Kun je wat specifieker zijn met hetgeen je bedoelt als je schrijft:

Mijn laptop ziet mijn tweede GPU niet meer.
Hij detecteert hem helemaal niet meer.


Bedoel je bijv. dat apparaatbeheer de GPU niet meer laat zien en zo ja, welke wordt niet getoond of.............?

Misschien kun je even in een volgend bericht een logje van Speccy bijvoegen?

Ik heb een log van speccy toegevoegd
 
Qua specs een supersnelle machine!
De Intel is zichtbaar een 2e niet. Welke zit er nog meer in en wordt niet getoond?
 
Wat 'zegt' het : configuratiescherm, apparaatbeheer, beeldschermadapters?
 
.Apparaatbeheer ziet 'hem' niet. Nvidia installatie installatie software ziet het ook niet.
 
Het Speccy-logje laat geen vreemde / onlogische dingen zien. (behoudens een fraaie machine!) Als jij geen 'vreemde' dingen met de machine hebt gedaan, dan lijkt het mij een typisch geval voor een garantieclaim.
 
Na een hard reset van fabrieks instellingen liet hij hem niet meer zien.
 
In het bios is 'ie ook niet zichtbaar? (eventueel disable op enable zetten?)
 
Ik ga Quandor even uitlaten, eventuele reactie komt dus pas over een minuut of tien.
 
slim is het in elk geval niet om je licentie code in het bestand vermeld te laten staan ...wie weet hoeveel keren men deze nu al heeft genoteerd ..haal indien mogelijk de licentie code er uit !
 
Zou het? bij gebruik van de code zal de server van Microsoft vermoedelijk 'roepen' dat deze al in gebruik is en de code niet meer (door een ander) gebruikt kan worden.
 
slim is het in elk geval niet om je licentie code in het bestand vermeld te laten staan ...wie weet hoeveel keren men deze nu al heeft genoteerd ..haal indien mogelijk de licentie code er uit !

Dank voor de tip. TS zal dit niet meer kunnen doen. Daarom heb ik het voor hem gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan