Veng
Elite lid
- Lid geworden
- 27 nov 2012
- Berichten
- 6.543
- Waarderingsscore
- 137
Ben vandaag overgegaan naar een standaard abo van Ziggo. Wel met horten en stoten. Of dat kwam omdat Ziggo meer tijd nodig had om mijn wijzigingen van bv. wachtwoord van modem enz te implementeren of een andere reden had weet ik dan niet. Zo duurde het tot het eind van de dag voordat mijn vastelijn telefoon het eindelijk deed en duurde het ook even voor ik contact kon maken met wifi. Ook moeten ze telkens 2 verschillende accounts samenvoegen.
Blijkbaar duurt het tot morgen voordat de websites bij de nieuwe situatie zijn aangepast. IK heb echter normaal TV.
Zelf kreeg ik een Ziggo connectbox, maar mijn kennis bv. kreeg een Cisco modem. Nu kan ik me voorstellen dat ze niet in een keer alle modems bij één leverancier konden afnemen (denk ik dan maar)
Ik heb nu een Humax box met smartcard en nog 3 smartcards in CI+unit. De nieuwe kaart doet het nog niet, de drie CI+modules wél.
Morgen maar eens informeren hoe het zit.
Bij mijn kennis koste het even moeite om internet aan de praat te krijgen maar daar bleek een nieuw UTP connectortje de oplossing. Lag dus niet aan Ziggo.
Blijkbaar duurt het tot morgen voordat de websites bij de nieuwe situatie zijn aangepast. IK heb echter normaal TV.
Zelf kreeg ik een Ziggo connectbox, maar mijn kennis bv. kreeg een Cisco modem. Nu kan ik me voorstellen dat ze niet in een keer alle modems bij één leverancier konden afnemen (denk ik dan maar)
Ik heb nu een Humax box met smartcard en nog 3 smartcards in CI+unit. De nieuwe kaart doet het nog niet, de drie CI+modules wél.
Morgen maar eens informeren hoe het zit.
Bij mijn kennis koste het even moeite om internet aan de praat te krijgen maar daar bleek een nieuw UTP connectortje de oplossing. Lag dus niet aan Ziggo.