• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ziggo - hogere snelheden medio april aanstaande.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Satelliet is een idee.
En er is altijd wel wat verwarring tussen Mb en MB.

Deze had ik inderdaad al opgemerkt maar ik mag geen schotel ophangen (koop appartement).
Alles wat tussen de 4 muren is mag ik aanpassen, daarbuiten moet alles ''eenheid'' zijn.
3G/4G is idem geen optie. Want vodafone had een aanbieding voor mensen in het buitengebied internet via 4G en onbeperkt data + Bellen via 4G.
Moet er alleen wel een mast zijn in de buurt en die is er niet:sob::sob::sob:
 
Beschik jij over een tuin met ook een schuurtje?

 
Dan blijven er helaas weinig tot geen alternatieven over.
 
Het is zover... Een half uur geleden kreeg ik een mailtje van Ziggo:

"Razend veel online plezier
Beste meneer xxxxxxxxxxx,
Het is zover: eind deze maand is uw internetsnelheid met 25% verhoogd. Hoeft u zelf niets voor te doen. Dan downloadt u met 50Mbit/s en uploaden gaat met 5Mbit/s. We wensen u razend veel online plezier!

Tip: zo werkt het meteen
Wilt u nu al van de snelheid genieten? Dat kan! Haal dan de modemstekker uit het stopcontact en doe die er na 60 seconden weer in. Het modem pikt dan vanzelf de nieuwe snelheid op."


Ik heb de stekker uit het modem gehaald en na 1 minuut weer teruggeplaatst. Met het gewenste resultaat:

5cb5c4a202324-20190416_Ziggo_snelheid_verhoogd.png


Alleen vermoed ik dat Ziggo per 1 juli de abonnementskosten zal gaan verhogen. Ik ben nog niet zo lang lid van Ziggo, maar ik meen dat de kosten ieder jaar omhoog gaan en dat dat steeds per 1 juli gebeurt. Klopt dat?
 
Dan zal ik het modem zo ook eens restten, want ik heb nu nog 40 mbps.
Ja dat de prijzen weer omhoog gaan ontkom je helaas niet aan.
Dat zullen de meeste providers doen.
 
Ik heb nog steeds geen bericht gehad van Ziggo en ondanks dat de modem een paar minuten van de stroom is geweest is er nog geen nieuwe snelheid aanwezig.
 
Is gisteren in het hele land al ingevoerd en je hoeft er niets voor te doen, waarom het bij jullie niet is gebeurt?

En je hebt vorige maand een mail erover gehad, ik althans wel en buren met Ziggo ook.
 
Ik heb het modem gerest en nu heb ik wel de 50 mbps.
 
@Lange Pier Ja, vorige maand kreeg ik van Ziggo een mail waarin stond dat binnenkort de internetsnelheid verhoogd zou worden. In die mail stond ook dat ik een nieuwe mail zou ontvangen wanneer het echt zo ver was. Die tweede mail kreeg ik vandaag.
Voor mij geldt dat de snelheid eind april automatisch omhoog zou gaan, zonder dat ik daar iets voor zou hoeven doen.
Alleen wanneer ik vandaag al van die snelheidsverhoging gebruik zou willen maken, dan moest ik zelf het modem even van de stroom afhalen.
 
Heb het modem niet gereset en heb wel de verhoging, net aan de buren gevraagd en die hebben ook zonder modem reset de verhoging.
Ziggo meet met 2 maten.....:scream:
 
Mail vandaag gekregen.
Het is zover: eind deze maand is uw internetsnelheid met 25% verhoogd. Hoeft u zelf niets voor te doen. Dan downloadt u met 50Mbit/s en uploaden gaat met 5Mbit/s. We wensen u razend veel online plezier!
Tip: zo werkt het meteen​
Wilt u nu al van de snelheid genieten? Dat kan! Haal dan de modemstekker uit het stopcontact en doe die er na 60 seconden weer in. Het modem pikt dan vanzelf de nieuwe snelheid op.​

Had al 50Mbps op maandag 15april, maar ja, lekker belangrijk.​
 
Mijn modem is meer dan een aantal minuten van de stroom geweest gedurende de ombouw van notebook, waar een HD ineens aanhet afsterven was geslagen.

Maar daarna had ik ook eindelijk de nieuwe snelheid.

 
Dat is een leuke snelheid!
 
Maar wat moet je ermee, met m'n 50Mbp/s zitten 3 man online te gamen en kan nog gewoon internetten.

Is je download sneller klaar, handig als je niet veel tijd meer hebt om het te kunnen gebruiken?
 
8200298955.png


Zolang de Duitsers niet gaan investeren blijf ik hier deze snelheden houden 😭

Ziggo Spijkenisse mis ik toch wel, daar had mijn vader 200Mbp/s.
Battlefield 5 gedownload na meer als 18 uur :no_mouth: met mijn vodafone snelheid........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan