• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ziggo Mail vraagje !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reminiscent83

Junior lid
Lid geworden
18 jan 2015
Berichten
71
Waarderingsscore
0
Ziggo Mail vraagje ...

Reeds járenlang maak ik gebruik van Ziggo Mail.
Telkens wanneer ik wil controleren of ik nieuwe emails ontvangen heb,
moet ik naar die website.

Nou vraag ik me af ...
Is er een mogelijkheid om Ziggo Mail als een icoontje in de taakbalk te zetten,
en ook met 'notifications' wanneer er een nieuw mailtje binnen komt ?

Ingewikkeld ;)
 
Als je de gratis Mozilla Thunderbird e-mail cliënt gaat gebruiken, dan hoef je niet meer op het web in te loggen.
Dan kan je na Thunderbird opgestart te hebben en de mail heeft ontvangen meteen met antwoorden of een nieuwe mail te beginnen.
 
In Instellingen > Accounts > E-mail en app-accounts is er volgens mij wel een mogelijkheid om in te loggen met een Internet E-mailadres. Dan kun je Mail voor Windows 10 gebruiken als mailprogramma
 
Ik denk dat Thunderbird makkelijker te configureren is Voor Ziggo Mail dan de Mail-App in Windows 10, die van top tot teen ingesteld moet worden.
 
Reeds járenlang maak ik gebruik van Ziggo Mail.
Waarom?
Heb ook Ziggo en als je idd TB gebruikt en die goed instelt en je opent TB dan heb je gelijk je mail, hoef je helemaal niet naar de website en je kunt meerdere accounts erin zetten ook die van Gmail of Hotmail.
 
Ik ben begin dit jaar ook overgeschakeld op Thunderbird omdat deze oa de mail kan bewaren in .eml formaat hetgeen outlook niet kan. Ik gebruik TB met 1 pop- en 3 imap-adressen. Instellen is heel eenvoudig, IMAP gaat automatisch. Met één klik op de knop haal je alle mail van alle adressen binnen. Ik gebruik ook Mailwasher Pro om spam te filteren, als MW klaar is haalt deze automatisch alle mail van alle adressen binnen. De gratis versie van MW werkt maar met één account, de pro versie is onbeperkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan