• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ziggo POP3 en SMTP instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankw

Slumdog millionaire
Lid geworden
5 nov 2003
Berichten
60.341
Waarderingsscore
307
Voor iedereen die (on)gevraagd over is gegaan naar Ziggo en die zijn e-mail nu moet aanpassen in (Office) Outlook Express het volgende:


Voor Wanadoo gebruikers:
Open Outlook Express - ga naar Extra - accounts - tabblad E-mail - klik op je huidge Wanadoo account - kies voor eigenschappen.

Verander het @wanadoo adres in @ziggo. Ga naar de Pop en SMTP instellingen. Verander pop.cablewanadoo.nl in pop.ziggo.nl en SMTP.cablewanadoo.nl in smtp.ziggo.nl

* PLaatje*

Voor Casema gebruikers:
Open Outlook Express - ga naar Extra - accounts - tabblad E-mail - klik op je huidge Wanadoo account - kies voor eigenschappen. Kijk daar waar je gebruikersnaam staat bijvoorbeeld jan.jansen en verander dit in
jan.jansen@ casema .nl

Ik heb gehoord dat bepaalde groepen oude casema klanten wel dienden over te stappen naar de Ziggo instellingen, echter bij een collega waar ik van de week was diende hij volgens een brief van Ziggo zijn casema instellingen iets aan te passen en er @casema achter te zetten?

* Plaatje*


Voor @home gebruikers.
blaldlfdasjkasddk
dsadasd
d
dsadds

********** UNDER CONSTRUCTION******************
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Frank,

ik denk, dat je met dat kalderriejask bedoelt, dat voor voormalig @home klanten er weinig tot niks verandert!
 
Als gebruikersnaam moet je je oude volledige email adres gebruiken. Dus voor athome gebruiker pietje.puk nu invullen pietje.puk @ home.nl. Je kunt je oude email adres ook gewoon blijven gebruiken. Zelfde verhaal als bij casema dus. Pop server (ontvangen) had ik pop.home.nl, en smtp.ziggo.nl voor verzenden (smtp).
 
Zou kunnen. Maar ik vermoed dat pop/smtp.ziggo.nl waarschijnlijk altijd wel werkt.
 
Als voormalig @home klant (dus nu Ziggo) werk ik al sinds juni/juli verleden jaar met de vernieuwde email-instellingen!
Ziggo heeft daar vele emails over gestuurd die duidelijk waren over hoe en wat te doen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan