• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Info Ziggo: verdubbeling snelheid!

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Ja, maar natuurlijk wil ik een verdubbeling!
Afijn, een uur later na het klikken op "activeren".

1588521455816.png
 
Ik weet het, heb het zelf eerder ook ondervonden, dat de website nukken heeft.
Ik denk dat je beter telefonisch de zaak regelt.

Als je gewone telefoon hebt via Ziggo, dan bel je met 1200, is gratis.
 
Hallo,

Maar dan ga je wel 8,05 euro per maand meer betalen hebben ze mij ook gevraagd.
Ik zei toen ik wil graag verdubbelen maar ga daar niet meer voor betalen want een gewoon
gezin heeft meer als genoeg aan 250 MB.
 
Het lijkt me logisch dat je er meer voor moet betalen.
Het is ook aangekondigd dat de prijs van gigabit duurder zou zijn.
 
Ondertussen is de bestelling toch, maar dubbel, doorgevoerd...
Voor die 26 cent per dag vind ik een verdubbeling van de snelheid toch geen rib uit mjjn lijf.
 
Zo kun ja alles naar goedkoop redeneren...haha. Kosten per uur waar hebben we het dan nog over...
 
Ongeveer aug. 2021 gaan ze hier bij mij dan glasvezel aanleggen en dat gebeurd dan door e-fiber dat aanleggen....ben nog ziggo klant maar ik stap dan gelijk over naar Onvi en die leverd dan tot 1000 Mbit/s en upload ook tot 1000Mbit/s.

Scheelt bijna niets dat ik meer aan aboment per maand kwijt ben, mot je bij ziggo aan komen dan betaal je ongeveer € 99,00 per 1000 Mbit/s en upload van 500 Mbit/s.
 
en die leverd dan tot 1000 Mbit/s en upload ook tot 1000Mbit/s.
Is dat ook inclusief televisie?
Onvi heeft trouwens een bijzonder klein leveringsgebied.

Je moet ook een beetje geluk hebben in welke regio je woont. Als je in het verzorgingsgebied van Tweak (vroeger Tweakdsl) woont 59,95 per maand 1 GB up en down.
Die zijn overigens de laatste jaren ook flink gestegen zie ik, was voorheen voor alleen internet 35 euro p/m en is nu al 41 euro.
Vergeleken met anderen is het in elk geval nog steeds erg interessant.
Helaas heeft ook deze slechts een relatief klein leveringsgebied.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan