• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ziggo verhoogt internetsnelheden per 2 oktober aanstaande.

  • Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beter dus dan in Belgie, hier kunnen we kiezen uit 2 providers, Telenet en Proximus.
Ikzelf ben bij Telenet, internet, digitale tv en telefoneren kost zonder de telefoongesprekken op zo´n 80 euro per maand. Wel gratis bellen tussen 16h en 07h.
download 200 maar werkelijkheid is zo´n 180 à 190 en upload 18, best tevreden, want bij Proximus had ik over een paar jaar 6 download, ja u leest het goed, ben dus best tevreden met de huidige snelheid, beter hebben we niet in belgenland.
Je kunt wel een pakket nemen met alles erin, minimum prijs vanaf 100 euro/maand, jullie hebben geen klagen denk ik in Nederland.
 
Mijn zussie is in Duitsland voor adsl internet (14 Mbps) en oneindig telefoneren in Europa 66 euro per maand kwijt.
 
Bof ik even met mijn net iets meer dan € 60,-- voor vaste telefonie, 500/500 internet én televisie én (gratis) Eredivisie én gratis opnemen.........
 
@quandor: Lijkt mij wel ja.
Ik kan kiezen uit:
Pling
Solcon
Trined
Ziggo
Eer dat ik eens vertrouwen in die voor mij onbekende providers heb. Blijf ik liever bij Ziggo. Daar ben ik redelijk tevreden over.
En uitzoeken met hoeveel TV's ik kan kijken. Nu kijk ik met 4 toestellen waarvan 3 digitaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1 minuut geleden gedaan. Laten we eerlijk zijn : welke Ziggo klant haalt dit?

Let ook op de jitter en ping, Ziggo kan daarover alleen maar 'dromen'.

Ik heb dezelfde speedtest gedaan en kom niet boven de 450 Mbit uit.
123sb9z.png


Doe ik de test bij Ookla, dan komt er wat anders uit:
aayblh.png
 
Hier kan ik niet kiezen voor KPN dus dat maakt de keuze gemakkelijkero_O
 
`Tja, ..............
Ik heb dezelfde speedtest gedaan en kom niet boven de 450 Mbit uit.
123sb9z.png


Doe ik de test bij Ookla, dan komt er wat anders uit:
aayblh.png
 
Idd. . Kpn 'wint' op dit moment.
 
Zowel Speed.io, Ookla, Ziggo als KPN geven bij mij vergelijkbare resultaten. Rond 60/6 Mb (ping 12 ms), waarbij Ziggo en KPN de zelfde weblayout laten zien (Ziggo laat wel de jitter niet zien) terwijl Speed.io een factor tien hogere ping tijd aangeeft?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan