Leono
Enthousiast
- Lid geworden
- 20 jan 2013
- Waarderingsscore
- 170
Kijk alleen naar de Belastingdienst, 3 keer bellen met dezelfde vraag, geeft 3 verschillende antwoorden.
De oplossing is: stoppen na het eerste antwoord.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk alleen naar de Belastingdienst, 3 keer bellen met dezelfde vraag, geeft 3 verschillende antwoorden.
Ach zoals het probleemloos werkt kun je altijd blijven, zou ik normaal ook doen.Het is dat ik nog een leuk pakket een jaar gratis heb en leuke korting heb kunnen bedingen en ik nog 100 uur langer opnametijd heb anders ging ik me misschien ook nog bedenken.
Dan kunnen we elkaar een hand geven. Ik stap alleen over als het echt interessant genoeg is ook op langere termijn.Ik ben normaal geen overstapper voor korting, maar een trouwe klant.
Daar ga ik nog wel een keer nakijken, na het aflopen van mijn contract. Zit bij Eneco en die is volgens mij één van de duurdere energie Maatschappijen.Dan kunnen we elkaar een hand geven. Ik stap alleen over als het echt interessant genoeg is ook op langere termijn.
Behalve met elektriciteit wil het nog wel eens wisselen.![]()
Klinkt goed, maar als je een verkeerd antwoord krijgt, kun/moet je niet opgegevenDe oplossing is: stoppen na het eerste antwoord.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.