• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

/ziggo

Het is dat ik nog een leuk pakket een jaar gratis heb en leuke korting heb kunnen bedingen en ik nog 100 uur langer opnametijd heb anders ging ik me misschien ook nog bedenken.
Ach zoals het probleemloos werkt kun je altijd blijven, zou ik normaal ook doen.
Ondanks dat ik dan teveel zou betalen.
Ik ben normaal geen overstapper voor korting, maar een trouwe klant.

Ik ben normaal geen overstapper voor korting, maar een trouwe klant.
Dan kunnen we elkaar een hand geven. Ik stap alleen over als het echt interessant genoeg is ook op langere termijn.
Behalve met elektriciteit wil het nog wel eens wisselen. :)

Dan kunnen we elkaar een hand geven. Ik stap alleen over als het echt interessant genoeg is ook op langere termijn.
Behalve met elektriciteit wil het nog wel eens wisselen. :)
Daar ga ik nog wel een keer nakijken, na het aflopen van mijn contract. Zit bij Eneco en die is volgens mij één van de duurdere energie Maatschappijen.
Maar ik heb nog een paar jaar.

De oplossing is: stoppen na het eerste antwoord.
Klinkt goed, maar als je een verkeerd antwoord krijgt, kun/moet je niet opgegeven 😂

jaren geleden ging je bellen als je geen verbinding had. nu is het anders ik wacht wel komt goed een ander belt wel.

Tja, da's ook een filosofie.

Wat ik nu leuk vindt is dat KPN toch probeert in de buurt te komen van Ziggo met de opname mogelijkheden. Je kunt nu 1000 uur opnameruimte kopen. Kost dan wel 1 euro extra per maand. Persoonlijk vind ik het mooier als ze de basis hetzelfde doen als Ziggo dus 400 uur.

Alleen is deze nieuwe optie weer uitgeschakeld, schijnbaar zijn er problemen mee. Die wat het al hebben mogen het houden, nieuwe activaties zijn voorlopig uitgesteld.
Met opnemen is echt nog wel iets te winnen daar, wat dat betreft heeft Ziggo het een stuk beter voor elkaar want daar kun je i.p.v. 7 stuks gewoon onbeperkt aantal opnames tegelijk doen.
Maar wie weet.... techniek en toekomst staat voor niks en die 1000 uur waar ze mee bezig zijn is wel een idee maar of er veel mensen interesse hebben en zoveel uur is natuurlijk ook de vraag.

En je moet je ook afvragen hoe belangrijk opnemen is voor de jeugd.
Deze doelgroep kijkt bijna geen reguliere tv meer. Alleen maar Youtube, Streaming diensten, e.t.c.
Als je 1000 uur kan opnemen en je schijf zit vol. Dan heb je wel een dagtaak aan om de boel weer op te schonen/ te verwijderen.

Terug
Bovenaan