• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Zijn alle zoekmachines in hetzelfde?

Worden blanke mensen gediscrimmineerd?

  • Blanke mensen kan je niet discrimineren

    Stemmen: 0 0,0%
  • Blanke mensen kan je wel discrimineren

    Stemmen: 2 100,0%
  • Ik weet niet/geen mening

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2
Status
Niet open voor verdere reacties.

mabus

NCF Lid
Lid geworden
14 dec 2017
Berichten
101
Waarderingsscore
7
Probeer eens ¨black woman with children¨ als zoekopdracht in een zoekmachine.
Komt een te verwachten aanbod terug van een zwarte vrouw met zwarte kinderen.
Nu ¨White woman with children¨. Ik verwacht een blanke vrouw met blanke kindjes.
En er zit niet een enkel normaal plaatje van een blanke vrouw met blanke kinderen in.

Alle zoekmachines hebben dit euvel, niet slechts google.
Dit lijkt een monopoly zonder alternatief.

Google is niet gelijk aan Bing en Bing is anders dan Yahoo.
Zelfs google veranderd naar gelang welke google uit welk land gebruikt wordt.

De resultaten van ¨White woman with kids¨ blijft steeds hetzelfde.
Welke zoekmachine er ook genomen wordt, alles is hetzelfde.
Hebben we nogwel een keuze?

Wie weet een goed alternatief voor google klonen.
Een zoekmachine die wel een paar foto's van een blanke vrouw met blanke kinderen laat zien.

white woman with children - Google zoeken
black woman with children - Google zoeken
 
Als ik het zo eens bekijk "lenen" ze allemaal de zoekresultaten bij de moeder van alle zoekmachines: "Google". Of gebruiken ze allemaal vergelijkbare zoek algoritmes. Bedenkt echter ook dat zij hun klanten goed kennen. Ze tonen allemaal wat de meerderheid van de klanten verwacht. Heeft niets met zoeklogica te maken (zoals zoveel andere (marketing) zaken overigens).

Hier wat mogelijkheden om verder te zoeken:
The Big Search Engine Index | search-engine-index.co.uk
Dogpile Web Search
My Excite
Ilse
Yahoo Zoeken - zoeken op het web
Hoeveel wil je er nog meer?
Lijst van zoekmachines - Wikipedia
Zweedse zoekmachine, zoekmachines in Zweden
Tien alternatieve zoekmachines in plaats van Google
Webwijzer.nl - Alternatieve zoekmachines
Let wel op dat niet alle zoekmachines hetzelfde zoeken. Bij Google hoef je ipv een "+"voor het woord niets te zetten. Sommige andere zoekmachines willen dat wél
Veel zoekplezier;)

Wel goed gevonden overigens. Sta er zelf nooit bij stil.
 
Die geven allen toch ook geen antwoord.
Geef jij maar aan waar ik een paar foto's kan vinden met een blanke vrouw met blanke kinderen.
Niet bij yahoo, Ilse, Dogpile etc
Ik zoek een zoekmachine die wel een foto van een balne vrouw met blanke kindjes in haar bestand kan vinden.
Ik heb zelf natuurlijk ook al alle bekande zoekmachines geprobeerd.
Ze komen allemaal met dezelfde fotoś met zwarte moeders met kinderen of een blanke vrouw met zwarte kinderen.

Ik zoek een zoekmachine die een afbeelding van een blanke vrouw met blanke kindjes laat zien,
bij de zoekopdracht ¨White woman with children¨.
Als je ¨Black woman with children¨ als zoekopdracht geeft krijg je toch ook geen gemende gezinnen te zien.
Ik kan wel meer photo's vinden van een blanke vrouw met blanke kinderen, maar niet als ik er specifiek om vraag.

Bij geen van de zoekmachines die je als alternatief gaf.
Knip en plak de zoekopdracht eerst zelf even en klik dan op afbeeldingen.
Als je wel een zoekmachine kan vinden die wel een blanke vrouw toont met blanke kindjes, is dat de zoekmachine die ik wil,

¨White woman with children¨.
Als 10% van de afbeeldingen homogene blanke gezinnen toont ben ik al tevreden.
Die zoekmachine die 10% goede foto's heeft, ben ik nog niet tegengekomen.
Het lijkt er inderdaad op dat ze allemaal uit dezelfde vijver vissen.
Dit is meer dan een gemis aan linkjes of vraag en aanbod probleem.
Hier is beleid.

De blanke vrouwen die worden getoont zijn of gek, lesbiesch, junk, te dik, dood, albino of gothic.
Een normale blanke vrouw met blanke kindjes wordt niet weergegeven.
Een zwarte vrouw met zwarte kindjes is geen probleem.
Dit is geen toeval meer maar pure discrimminatie.
We worden aangevallen met niet militaire middelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
¨White woman with children¨ - Google zoeken:

vijfde foto eerste rij naar rechts:

white-woman-with-children.jpg
 
Toch ben ik het wel met mabus eens dat de overeenkomst van resultaten opvallend sterk is.
 
Bravo Abe heeft er 1 gevonden.
Bijna normaal, toch te onnatuurlijk, te reclame commercial achtig
Alles in het wit, alsof van een waspoederreclame.
Ik verwacht honderden of duizenden fotoś.
Normaal alledaags blanke moeder met witte kroost.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De zoekmachines hebben zowaar geluisterd.
Enkele maanden geleden gaf een zoekopdracht, ::Zwarte vrouw met kind , het te verwachten resultaat, welke zoekmachine er ook gebruikt werd. Nu nog geven allen een resultaat dat we verwachten.
Bij de zoekopdracht::Blanke vrouw met kind, was er geen normale foto te vinden. Of de moeder was Punk of Gothic, of beide en duidelijk lesbisch. Punk of junk, maar er was altijd wat mee. Lelijk en scheel en ware gedrochten. De overige plaatjes waar nog een redelijk normaal blank kind met blanke moeder te vinden was, had dan wel een zwarte man en zwarte broers en zusjes. Zeker 95% van de plaatjes bevatte geen blanke vrouw met kind, maar persiflages van de werkelijkheid.
 
De zoekmachines hebben zowaar geluisterd.
Enkele maanden geleden gaf een zoekopdracht, ::Zwarte vrouw met kind , het te verwachten resultaat, welke zoekmachine er ook gebruikt werd. Nu nog geven allen een resultaat dat we verwachten.
Bij de zoekopdracht::Blanke vrouw met kind, was er geen normale foto te vinden. Of de moeder was Punk of Gothic, of beide en duidelijk lesbisch. Punk of junk, maar er was altijd wat mee. Lelijk en scheel en ware gedrochten. De overige plaatjes waar nog een redelijk normaal blank kind met blanke moeder te vinden was, had dan wel een zwarte man en zwarte broers en zusjes. Zeker 95% van de plaatjes bevatte geen blanke vrouw met kind, maar persiflages van de werkelijkheid.
Nog steeds is de meerderheid gemixed.
Homogene blanke gezinnen bestaan dus nu niet meer, of nauwelijks.
Iemand die over 20 jaar om zich heen kijkt en alleen nog gemegnde paartjes zien, geen enkele blanke moeder met kind, kan naar de WAYBACKMACHINE , terug in de tijd van nu en zien dat er nu ook al geen blanken meer bestonden.

En als het nu slechts eentje was, Google of zo, helaas zijn alle zoekmachines hetzelfde.

Allemaal geven ze precies hetzelfde resultaat.
Er is geen enkele zoekmachine die geheel andere antwoorden geeft als antwoord op de zoekopdracht.
Allemaal eenheidsworst.
 
Dit is al een oud topic. Daarom gaat hier een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan