• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Zijn er leden na lange tijd hier weer eens dankzij een e-mail?

Ik kwam hier na jaren en jaren omdat ik bezig ben mijn Bitwarden lijst op te schonen en bij te werken. Meer dan 2500 logins dus dat is een werkje.
Maar zou graag mijn username veranderd zien, kan dat? En hoe doe ik dat?
 
@gasoline Ik heb je een Privébericht gestuurd, als je daar op reageert gaat het helemaal goedkomen.
 
Het is al bijna 19 jaar geleden dat ik hier ooit gepost heb. Ben ondertussen al met pensioen maar nog steeds bezig met PC's.:)
 
Je bent iets later van de partij dan ik, ik zit nog lang niet aan mijn pensioen, maar ben ook nog steeds bezig met zaken rondom computers. En ik ben ook nog steeds van de partij als beheerder van het forum :cool:
 
@Gismo1

Wat leuk dat je weer iets van je laat horen! Mogen we je weer als actief lid verwelkomen?
 
Ja, geen enkel probleem hoor. Momenteel houd ik mij vooral bezig met die a-RGB techniek. Dat was in het begin niet zo makkelijk. In ieder geval, als ik kan, zal ik zeker weer wat actiever worden op het forum.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan