• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Zipbestand Openen

• Onderwerp starter Onderwerp starter lieve
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lieve

Senior
Lid geworden
17 jun 2004
Waarderingsscore
44
Ik download de nieuwe versie van HijackThis.
Als ik dat zip bestand wil openen is er een conflict.
Er staat een Windows mediaplayer symbooltje voor.
Ik denk dat dat het probleem is.
Hoe los ik dat op?
Ik weet hoe ik het kan veranderen, maar niet in wat ik het moet veranderen: "openen met....?"

kan het even niet zien bij mij (ben met testversie van winrar bezig en kan die even niet missen ) maar .. is het je eerder wel gelukt, een zip-bestand te openen? kijk eens of er in het rijtje iwaar je uit kan kiezen, iets staat van "winzip" of "winrar" ofzo? en dat daarmee laten openen?

anders moeten we dat even aanpakken met deze en dan nemen we de evaluation versie :)

Probeer eens of het zo lukt? en dan daarmee het zip-bedtandje helemaal uitpakken (naar een map die niet tijdleijk is)

Succes! :)

:D Ja !
Ik heb winzip gedownload en het is gelukt om de nieuwe versie van HijackThis te openen.
OPGELOST dus.

(ik had nog nooit een zipbestand moeten openen)

Je kan dan nu je logje plaatsen in het topic hijck logs :)

Originally posted by frankw@06-09-2004, 15:26:40
Je kan dan nu je logje plaatsen in het topic hijck logs :)
Hoeft niet meer,
want ik had mijn log al geplaatst (wel met de oudere versie van HijackThis) ;) .

idd :lol:

Fijn dat het gelukt is, lieve :)
we zullen het topic op opgelost zetten dan :)

nog veel zip-plezier :lol: en een volgend logje id toekomst met de nieuwe versie dan :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan