1. Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën. Dat houdt in dat wij het gedrag van bezoekers verzamelen, gebruiken en met derden delen om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

zoek machine

Discussie in 'Algemeen' gestart door motordokter, 6 sep 2017.

1. motordokter

motordokter Nieuw lid

Beste.
    Ik heb een nieuwe laptop moeten kopen, andere was total loss. Heb bij Cool Blue België online één aangeschaft en ben er zeer tevreden mee.Heb toetsenbord en taal België / Nederlands ingesteld. Mijn probleem is , als ik iets via Edge wil opzoeken, krijg ik altijd Nederlandse sites aangeboden en soms ook enkele Belgische, dus niet interessant voor mij. Weet iemand raad daarmee?

2. Abraham54

Abraham54 Administrator Medewerker

Dit is de Belgische Bing: Bing

motordokter vindt dit leuk.
  3. aarie25

aarie25 Moderator Medewerker

Je zou eens kunnen kijken of het beter gaat als je Google als standaard machine gebruikt
    Instellingen-geavanceerde instellingen weergeven-privacy en services- zoek programma wijzigen- kiezen voor Google. Als het goed is krijg jij Google.be te zien

motordokter vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina