• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

zoekmachientje en hoofdletters

Status
Niet open voor verdere reacties.

Enrique4y

Nieuw lid
Lid geworden
7 apr 2012
Waarderingsscore
0
al sinds een 2 tal maanden is er bij bijna elke internetsite dat ik open doe, een klein venstertje dat zich onopvallend op die pagina zet en daar die producten aanbied die gelieerd zijn aan het onderwerp van die pagina. en dat dus een zoekmachientje is. heb verscheidene malen mijn microsoft security laten draaien maar geen succes. bv nu staat er in het venster: "mortgage loan, "home equity loan , " education on line, " auto insurance, " hybrid cars, je hoeft er maar op te klikken om over die onderwerpen meer te weten. iets zegt me echter daar niet op te klikken en ik heb dat nooit gedaan.
voor de rest krijg ik geen hoofdletters meer in mijn schrift en in eender welk programma, en dit al een 2 tal weken. zit ik met een trojaan . . .

een kreet om hulp van de pc breinen

norbert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan