Nikki Russel
Gevestigd lid
- Lid geworden
- 3 dec 2006
- Berichten
- 318
- Waarderingsscore
- 1
Beste forumgebruikers,
In deze tijden is fysiek vergaderen niet mogelijk, dus gaat veel via de Zoom app.
Helaas heb ik hier al drie meetings mee gemist, omdat ik geen geluid kon krijgen.
Heb in mijn mogelijkheden veel geprobeerd, zoals o.a. de Zoom app toets ingedrukt houden en op info gedrukt -> opslag -> Cache legen & Gegevens wissen. Zelfs opnieuw geïnstalleerd (versie 5.4.7.946).
Heb het op drie devices geprobeerd, Samsung tablet TAB A 10.1 en op een Galaxy
A30 S & S20+.
Op geen van drieën geen geluid!
Wat zou er verkeerd zijn gegaan, je denkt normaal als je de app installeert dat de instellingen goed moeten staan, maar dat het bij alle drie niet lukt vindt ik vreemd!
Bij voorbaat hartelijk dank,
Met vriendelijke groet,
Nikki
In deze tijden is fysiek vergaderen niet mogelijk, dus gaat veel via de Zoom app.
Helaas heb ik hier al drie meetings mee gemist, omdat ik geen geluid kon krijgen.
Heb in mijn mogelijkheden veel geprobeerd, zoals o.a. de Zoom app toets ingedrukt houden en op info gedrukt -> opslag -> Cache legen & Gegevens wissen. Zelfs opnieuw geïnstalleerd (versie 5.4.7.946).
Heb het op drie devices geprobeerd, Samsung tablet TAB A 10.1 en op een Galaxy
A30 S & S20+.
Op geen van drieën geen geluid!
Wat zou er verkeerd zijn gegaan, je denkt normaal als je de app installeert dat de instellingen goed moeten staan, maar dat het bij alle drie niet lukt vindt ik vreemd!
Bij voorbaat hartelijk dank,
Met vriendelijke groet,
Nikki