• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Zoom app Android

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nikki Russel

Gevestigd lid
Lid geworden
3 dec 2006
Berichten
318
Waarderingsscore
1
Beste forumgebruikers,

In deze tijden is fysiek vergaderen niet mogelijk, dus gaat veel via de Zoom app.
Helaas heb ik hier al drie meetings mee gemist, omdat ik geen geluid kon krijgen.

Heb in mijn mogelijkheden veel geprobeerd, zoals o.a. de Zoom app toets ingedrukt houden en op info gedrukt -> opslag -> Cache legen & Gegevens wissen. Zelfs opnieuw geïnstalleerd (versie 5.4.7.946).
Heb het op drie devices geprobeerd, Samsung tablet TAB A 10.1 en op een Galaxy
A30 S & S20+.
Op geen van drieën geen geluid!

Wat zou er verkeerd zijn gegaan, je denkt normaal als je de app installeert dat de instellingen goed moeten staan, maar dat het bij alle drie niet lukt vindt ik vreemd!

Bij voorbaat hartelijk dank,

Met vriendelijke groet,

Nikki
 
Mijn vriendin heeft ook Zoom gebruikt en dat ging zonder problemen op een Samsung tab A 2016.
Dit was wel enkele maanden geleden. Het zou goed kunnen dat er een fout in Zoom zelf zit, door bijvoorbeeld een foute update.

Hier nog mogelijk meer probleem oplossingen voor geluid.
 
Laatst bewerkt:
IK heb bij machtigingen de camera & microfoon toegang gegeven.
audiovolume van de telefoon helemaal open gezet.
Wat video betreft kunnen beide partijen elkaar zien op de Samsung telefoon.
U schrijft app openen naar instellingen gaan en naar audio gaan, audio kan ik niet zien!
Alleen bij Machtigingen heb ik microfoon & camera toestemming gegeven.
Met vriendelijke groet,

Nikki
 
Kunnen jullie niet met een andere app werken of moet dit perse Zoom zijn?
Ik gebruik zelf op het werk Google meet en dit werkt bij ons op het werk altijd zonder problemen.
 
Helaas werkt de school met Zoom, en krijg dan tzt een link die naar Zoom verwijst.

Met vriendelijke groet,

Nikki
 
De vraag nog niet beantwoord: kan jij hun niet horen of zij jou niet of allebei ?
Dat het op drie apparaten gebeurt zou toch een clue moeten geven, je denkt dan toch eerst aan een bedieningsfout.

Als het Engels lukt is hier nog een reeks tips:

Je zegt dat je audio niet kan zien. Geen instellingen ?

Gebruik je een oortelefoon met microfoon ?

Zover ik lees kan je naar de instellingen door het app icoontje zelf even aangedrukt te houden.
 
Ik neem aan dat je deze site al bekeken hebt.

Android

  1. Open the Zoom mobile app. If you have not downloaded the Zoom mobile app yet, you can download it from the Google Play Store.
  2. Join a meeting using one of these methods:
    • Tap Join a Meeting if you want to join without signing in.
    • Sign in to Zoom then tap Join.
      join-button.png
  3. Enter the meeting IDnumber and your display name.
    • If you're signed in, change your name if you don't want your default name to appear.
    • If you're not signed in, enter a display name.
  4. Select if you would like to connect audio and/or video and tap Join Meeting.

Ik weet uit ervaring dat je zoom ook via een link in de browser kunt gebruiken.
Dit werkt alleen in Google Chrome.

Web Browser


Google Chrome​

  1. Open Chrome.
  2. Go to join.zoom.us.
  3. Enter your meeting ID provided by the host/organizer.
    join-a-meeting.png
  4. Click Join.
    • If this is your first time joining from Google Chrome, you will be asked to open the Zoom client to join the meeting.
    • You can check Always open these types of links in the associated app to skip this step in the future.
    • Click Open Zoom Meetings (PC) or Open zoom.us (Mac).
      chrome-open-zoom.png
 
Wij kunnen elkaar wel zien maar niet horen van beide kanten.
Vanmorgen de laatste update van de Zoom-app geïnstalleerd, maar helaas door experimenteren
met twee telefoon helemaal niet ook geen video, zeer vervelend en frustrerend allemaal!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan