• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Zwart scherm bij system restore

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer update. Ik heb knoppix gedownload en met rufus op een stick gezet. Pc gerestart. Toen kreeg ik onderstaand scherm. Hier kon ik verder weinig mee.

https://ibb.co/kCyedd

Pc opnieuw opgestart, heb in de bios gekeken. En nu staat hij er niet meer bij. Wanneer hij verdwenen is weet ik niet.

https://ibb.co/mZRFJd

Dus progressie? Heb hem nog in de oude poort op het moederboard gezet en hij is nog steeds weg.

Enige verklaring hiervoor? Kunnen we nu met zekerheid zeggen dat de schijf overleden is of is er nog iets anders wat aan de hand kan zijn?
 
Kan je de schijf er eens uithalen en aan een andere pc hangen (met een docking station of een externe behuizing). Als daar ook niets tevoorschijn komt is ie waarschijnlijk overleden.
 
Ik heb de schijf er inmiddels uitgehaald en deze in de docking station op dezelfde PC getest, ook hier gebeurde er niets mee.

Ik heb verder geen andere docking stations of externe behuizingen beschikbaar. Zal vandaag kijken of ik een andere PC kan openmaken en kan kijken wat er gebeurt als ik hem daar op aansluit. Of is dat een slecht idee?
 
Ik heb hem op een tweede pc geprobeerd, hier werd hij niet herkend. Prognose kapot en nieuwe aanachaffen?
 
Heb je die schijf al lang, is meestal wel wat fabrieksgarantie op?
 
Is vijf jaar oude denk ik.
 
Laatste update: Net een nieuwe schijf binnen gekregen, geïnstalleerd, geen issues, alles werkt weer zoals het moet.

Allemaal reuze bedankt voor jullie hulp!
 
Fijn dat het is opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan