• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Zwart scherm na inloggen op Asus met Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lianneee

Nieuw lid
Lid geworden
30 mrt 2016
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Mijn laptop deed het verschrikkelijk en er kwamen non-stop (virus) pop-ups. Ik besloot dus op youtube en internet te kijken hoe ik dit op kon lossen. Ik kwam uiteindelijk uit bij een programma die alle fouten uit je laptop kan halen en dit heb ik dus ook gedaan. Toen het programma klaar was had hij alle virussen verwijdert alleen moest de laptop nu opnieuw opgestart worden zodat ze officieel weg zijn.

Sindsdien nadat ik inlog doet het scherm het niet meer en het enige wat ik krijg is mijn muis. De werkbalkknop doet het niet en de veilige modus als je hem opnieuw opstart doet het ook niet. Het scherm blijft zwart. Ik ben helemaal gestresst en weet niet meer wat ik moet doen aangezien ik geen BIOS technisch persoon ben.

Ik heb hier repair discs voor me liggen (4 stuks die elkaar elke keer dus opvolgen) en ben bang dat ik iets verkeerds doe en dadelijk de hele laptop niks meer doet en gewoon kapot is.

Met hulp ben ik u 10000% dankbaar, want mijn woorden kunnen niet omschrijven hoe gestresst en verdrietig ik ben momenteel.

Groetjes,

Lianne S
 
Mijn laptop deed het verschrikkelijk en er kwamen non-stop (virus) pop-ups. Ik besloot dus op youtube en internet te kijken hoe ik dit op kon lossen. Ik kwam uiteindelijk uit bij een programma die alle fouten uit je laptop kan halen en dit heb ik dus ook gedaan. Toen het programma klaar was had hij alle virussen verwijdert alleen moest de laptop nu opnieuw opgestart worden zodat ze officieel weg zijn.

Sindsdien nadat ik inlog doet het scherm het niet meer en het enige wat ik krijg is mijn muis. De werkbalkknop doet het niet en de veilige modus als je hem opnieuw opstart doet het ook niet. Het scherm blijft zwart. Ik ben helemaal gestresst en weet niet meer wat ik moet doen aangezien ik geen BIOS technisch persoon ben.

Ik heb hier repair discs voor me liggen (4 stuks die elkaar elke keer dus opvolgen) en ben bang dat ik iets verkeerds doe en dadelijk de hele laptop niks meer doet en gewoon kapot is.

Met hulp ben ik u 10000% dankbaar, want mijn woorden kunnen niet omschrijven hoe gestresst en verdrietig ik ben momenteel.

Groetjes,

Lianne S
 
Met de repair disks doe je echt niks verkeerd, enkel ... je bent dan alles wat op de pc stond kwijt, zowel data (foto's enz) als programma's. Je pc wordt terug gezet naar de modus waarin je'm gekocht hebt.
 
Probeer ctrl-alt-delete eens om te kijken of je in Taakbeheer kunt komen.
Misschien is het dan mogelijk een systeemherstelpunt terug te zetten.
 
Ik heb jouw discussie verplaatst om jou goed te kunnen helpen.
Indien je iets niets begrijpt - vraag het dan - domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.


Heb je soms Spyhunter gebruikt in plaats van hier professionele hulp aan te vragen?

Wat gebeurt er na het opstarten indien jij onderstaan opdracht gaat doen:

door gelijktijdig de "Windowstoets + R-toets" in te drukken start het venster Uitvoeren.
  • kopieer en plak hin de opdrachtregel van dat venster het volgende: explorer.exe
  • klik daarna op OK.
  • Krijg je nu wel het normale bureaublad te zien?
 
TOT ZOVER OPGELOST!! :)

Mijn explorer.exe was er niet meer dus moet die elke keer aanmaken voordat het scherm het weer doet. ben erg blij!

Alleen nog kijken hoe ik mijn scherm weer automatisch kan weer laten geven zonder dat de virussen terug komen, dankjewel! :)
 
Doe nu het volgende: download
52063a40e2e64-Farbar_Recovery_Scan_Tool_canned.png
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van n van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen: Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je FRST.exe start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

FRST start op:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zal een logbestand - FRST.txt en Addition-txt aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
  • Post de inhoud van beide logbestanden in jouw volgende bericht.
.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan