• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky zwart scherm voor 2 seconden op willekeurige momenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

funtage

Junior lid
Lid geworden
20 aug 2015
Berichten
78
Waarderingsscore
0
hey,

ik had sinds vandaag oppeens last van dat mijn beelscherm oppeens zwart werd voor 1/2 seconden en daarna gwn weer verder gaat ik heb mn drivers geupdate, windows 10 update gechecked en alles was naar behoren goed geupdate en waren geen nieuwere versies. ik heb al op google lopen kijken maar ik kom er niet echt uit.

alvast bedankt :)
funtage

p.s tot nu toe heb ik dit probleem vooral als ik aan het gamen ben
 
Hallo,

Hoe vaak gebeurd het dat jij zwart beeld krijgt?
Wat voor merk en type computer gebruik jij?
Is de computer stofvrij?
Heb jij de mogelijkheid een ander scherm aan te sluiten om te zien of het aan het scherm zelf ligt? (mocht het om een desktop gaan)
 
hey bedankt voor de reactie!

verschilt soms elk kwartier soms om het uur,
ik heb recent de computer stofvrij gemaakt,
nee niet echt mogelijk heb een nieuwe hdmi kabel aangesloten sinds gisteravond maar nog niet echt goed getest.

hier zijn mijn pc spec:
AeroCool GT Black Edition
MSI Z97-G43 GAMING
Intel Core i5 4460 / 3.2 Ghz
CoolerMaster GM SeriesG750
MCorsair Vengeance (4 stickies van 4gb per)
MSI R9 270X GAMING 4G
Cooler Master Hyper TX 3 Evo
Seagate Barracuda ST1000DM003
LiteOn iHDS118

met windows 10
 
Hallo,

Hoe vaak gebeurd het dat jij zwart beeld krijgt?
Wat voor merk en type computer gebruik jij?
Is de computer stofvrij?
Heb jij de mogelijkheid een ander scherm aan te sluiten om te zien of het aan het scherm zelf ligt? (mocht het om een desktop gaan)

bedankt voor de hulp maar de kabel vervangen hielp wel heb er nu 6/7 uur lang geen last meer van gehad dus ik denk dat het wel gefixed is alsnog bedankt voor uw aandacht en uw hulp ^^
 
Dat is vaker het euvel met een HDMI kabel, zelfde meegemaakt en idd andere kabel werkt wel goed.
 
bedankt voor de hulp maar de kabel vervangen hielp wel heb er nu 6/7 uur lang geen last meer van gehad dus ik denk dat het wel gefixed is alsnog bedankt voor uw aandacht en uw hulp ^^

Mooi dat je het probleem hebt gevonden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan